Nog maar 7 dagen voordat het Kenia avontuur begint - Reisverslag uit Ommen, Nederland van lisette klomp - WaarBenJij.nu Nog maar 7 dagen voordat het Kenia avontuur begint - Reisverslag uit Ommen, Nederland van lisette klomp - WaarBenJij.nu

Nog maar 7 dagen voordat het Kenia avontuur begint

Door: lisette

Blijf op de hoogte en volg lisette

22 Juni 2014 | Nederland, Ommen

Nu pas mag ik echt gaan beginnen met aftellen! Volgende week zondag rond deze tijd zit ik in het vliegtuig richting Kenia.

Morgen begin ik alvast met het voorbereiden van mijn lesje dat ik mag gaan geven daar. Voor mij is het zo bijzonder dat ik dat mag gaan doen. Ik weet namelijk zeker dat ik juf wil worden! Ik denk dat weinig studenten van het MBO onderwijsassistente kunnen zeggen dat ze op deze leeftijd een lesje hebben mogen geven aan kinderen in Kenia.

Ook ga ik alvast beginnen met het inpakken van mijn backpack. Ik neem veel spullen mee voor de kinderen die ik voor ze heb gekocht. Zo heb ik veel schriften en pennen gekocht die ze denk ik daar heel goed kunnen gebruiken.

Als laatste ga ik morgen even bedenken wat ik mee ga nemen voor mijn gastgezin waar ik een weekendje mag verblijven.

Kortom er zijn nog veel voorbereidingen nodig voor mijn reis, maar wat heb ik er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisette

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 3762

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Ontwikkelingswerk in Kenia

Landen bezocht: