Nog maar 2 weekjes! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van lisette klomp - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weekjes! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van lisette klomp - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weekjes!

Blijf op de hoogte en volg lisette

15 Juni 2014 | Nederland, Ommen

Over 2 weken is het dan zover!

Het aftellen is begonnen, over 2 weken ga ik samen met een groep naar Kenia om daar ontwikkelingswerk te verrichten. Ik heb er heel veel zin in, maar toch blijft het spannend.

We moesten voor deze reis 750 euro ophalen. Dit heb ik bij elkaar gekregen door veel op te passen. Ook kon ik via iemand uit de groep wijn verkopen aan mensen die ik kende. Hiermee heb ik ook een heel groot bedrag opgehaald! Als laatste heb ik samen met een vriendin van mij een dagje op de Ommer bissingh gestaan. We hebben veel kinderen geschminkt en ze konden er ook voor kiezen om de nageltjes te laten lakken. Ook verkochten we eten en drinken.
Verder heb ik van mijn familie geld gekregen waarvan ik in Kenia iets leuks kan gaan kopen voor de kinderen. Daar ben ik heel erg blij mee, en dat ga ik ook zeker doen!

Het wordt nu al wel een beetje tijd om na te gaan denken wat ik allemaal mee ga nemen naar Kenia! Ik heb al veel spullen gekocht voor de kinderen zoals schriften, pennen, gummetjes, potloden etc.

Ik krijg er steeds meer zin in! Het lijkt me een hele mooie ervaring :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisette

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 3771

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Ontwikkelingswerk in Kenia

Landen bezocht: