morgen is de grote dag! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van lisette klomp - WaarBenJij.nu morgen is de grote dag! - Reisverslag uit Ommen, Nederland van lisette klomp - WaarBenJij.nu

morgen is de grote dag!

Door: lisette

Blijf op de hoogte en volg lisette

28 Juni 2014 | Nederland, Ommen

Alles mee in mn backpack? CHECK.
Belangrijke reispapieren in mn handbagage? CHECK.

Ik kan het nog steeds niet geloven. Morgen is het 29 juni. Dat betekent dat ik om 9 uur wordt verwacht bij de balie van Turkish airlines. Daar verzamelen we als groep, om uiteindelijk het vliegtuig van 12 uur te nemen richting KENIA! Waaauw. Ik had vorig jaar dus echt niet durven dromen dat ik deze reis ooit zal gaan maken.

We hebben in Kenia een internetcafé waar we (niet alle dagen) ons reisverslag bij kunnen houden. Als jullie het leuk vinden om mijn reis verslagen via de mail te ontvangen kunnen jullie, jullie mail adres onder dit verslag toevoegen.

Greetzz,
Lisette



  • 28 Juni 2014 - 19:48

    Sonja:

    Ik wil je verslagen graag lezen!

  • 28 Juni 2014 - 22:21

    Jennie Klomp:

    Lieve Lisette, Eindelijk is het dan zover, geniet met volle teugen van dit avontuur.
    Dikke kus, Mama

  • 29 Juni 2014 - 00:19

    Gerda:

    Leuk!

  • 29 Juni 2014 - 10:43

    Willem:

    Heel veel suc6,ik lees graag je verslag.Groetjes xxx Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisette

Actief sinds 15 Juni 2014
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 3764

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Ontwikkelingswerk in Kenia

Landen bezocht: